INFORMATI DESPRE CUMPĂRĂTURI

Toate produsele GreenBubble sunt realizate în loturi mici sau la comandă. Din acest motiv, este posibil ca unele produse care figurează că sunt în stoc pe site-ul nostru, să nu fie disponibile imediat. Din această categorie fac parte în general produsele care au un termen de valabilitate scurt, cum ar fi cremele, serumurile, șampoanele și loțiunile. În momentul plasării unei comenzi pe site, vom demara procesul de fabricare pentru a asigura consumatorul final că primește produse proaspete și cu un termen de valabilitate cât mai lung.

Dacă unul din produsele comandate de tine nu este disponibil imediat, vei fi notificat și ți se va comunica un termen aproxmativ de livrare. Acest proces de obicei nu durează mai mult de 7 zile lucrătoare până când produsele sunt expediate către tine.

Livrarea produselor care sunt în stoc

Dacă produsele comandate de tine sunt în stoc, comenzile care se primesc pe parcursul zile sunt pregătite pentru a doua zi, iar comenzile primite în weekend se pregătesc în cursul zilei de luni.

Costurile și durata de livrare a produselor care sunt în stoc

Livrare în orașul Brașov aprox. 1-2 zile

  • Gratuit la comenzi peste 50 lei
  • 10 lei pentru comenzi mai mici de 50 lei

EasyBox aprox. 1-3 zile (cu cod de urmărire)

  • Gratuit pentru comenzi peste 200 lei
  • 15 lei pentru comenzi mai mici de 200 lei

Curier Rapid aprox. 1-3 zile (cu cod de urmărire)

  • Gratuit pentru comenzi peste 170 lei cu plata card online
  • 20 lei pentru comenzi sub 170 lei cu plata card online
  • Gratuit pentru comenzi peste 220 lei cu plată numerar ramburs
  • 20 lei pentru comenzi sub 220 lei cu plată numerar ramburs

Alte țări din UE

Costurile încep de la 60 – 150 lei în funcție de țara de destinație și greutatea coletului. Vei fi notificat de costul exact după plasarea comenzii.

În Uniunea Europeană, pentru colete până la 10 kg, livrarea comenzilor este între 5 și 10 zile, în funcție de țara de destinație.

Costurile de livrare aproximative:

  • EUROPA 1 (Slovacia) : 16 EURO
  • EUROPA 2 (Austria, Germania, Italia) : 18 EURO
  • EUROPA 3 (Croatia, Danemarca, Estonia, Luxembourg, Elvetia, Slovenia, Letonia, Lituania): 20 EURO
  • EUROPA 4 (Belgia, Cehia, Franta, Olanda, Marea Britanie, Spania) : 20 EURO
  • EUROPA 5 (Bosnia Hertegovina, Finlanda, Portugalia, Suedia, Serbia) : 20-30 EURO
  • EUROPA 6 (Irlanda, Norvegia) : 20-30 EURO

Fotografiile publicate pe pagina noastră sunt cu titlu de prezentare. Asocierea produsului cu materiale de recuzită și cu mai multe produse din aceeași categorie sau alte categorii, este realizată doar pentru prezentare. Întotdeauna vei primi de la noi un singur produs, dacă nu ai specificat în comandă diferit, fără recuzita folosită cu scop decorativ. Pentru a comanda diferite cantități ale aceluiași produs, alege cantitatea acestora cu ajutorul butoanelor puse la dispoziție pe pagina noastră, cănd adaugi produsul în coș sau înainte de finalizarea comenzii.

Pentru că suntem un atelier mic, iar produsele noastre sunt realizate manual, lucrăm doar cu stocuri mici de materie primă și ambalaje. Faptul că nu comandăm cantități mari din aceste materiale necesare la producție, furnizorii nu ne pot garanta că materia primă de pe stoc are tot timpul aceleași caracteristici (ex.: provine din aceeași țară, are același miros, densitate șamd.) sau că ne pot furniza același tip de ambalaje. Din aceste motive, pentru a continua realizarea produselor noastre, se poate întâmpla să fim nevoiți să ne adaptăm și să achiziționăm materia primă și ambalajele necesare de la alți producători. Din acest motiv este posibil ca unele produse realizate de noi să fie furnizate în ambalaje diferite față de fotografia de prezentare de pe website-ul nostru. Dacă te afli în această situație, trebuie să știi că facem tot posibilul pentru a livra constant produse de cea mai bună calitate, împachetate în cele mai bune ambalaje disponibile de la furnizorii noștrii.

Câteodată, în cadrul atelierului există și posibilitatea să fie luată decizia de a schimba înteționat ambalajul sau ingredientele unui produs. Când se întâmplă acest lucru, a fost luată această decizie cu scopul de a îmbunătății calitatea produsului final care ajunge la tine și de a oferi produse care sunt la modă cu cerințele pieții.

Ca o concluzie, orice diferențe de imagine vei constata față de produsul afișat pe site-ul nostru, garantăm că produsul din interior este întotdeauna de cea mai bună calitate. Dacă totuși nu ești mulțumit/ă de produs sau constați că produsul nu este corespunzător, are semne clare de discrepanțe privind calitatea, îți vom înlocui sau rambursa banii pentru acest produs. Te rugăm să folosești Formularul de Înlocuire/Returnare pus la dispoziție pe wesite-ul nostru.

Pentru un atelier mic cum suntem noi, părerea ta este foarte importantă. Din acest motiv ne străduim din răsputeri să-ți oferim produse și servicii de o calitate cât mai bună.

Da. Suntem o entitate juridică care are toate autorizațiile necesare pentru fabricarea și comercializarea produselor cosmetice. Fiecare comandă este însoțită de o factură tipărită sau livrată în format digital la adresa ta de email. În cazul plăților cu cardul pe internet, vei primi doar o factură din partea noastră. În cazul plății cu numerar (cash) prin ramburs la primirea coletului, chitanța v-a fi furnizată de către curier sau poștă, iar factura o vei primi tipărită în colet sau în format digital. În cazul livrării produselor direct de către noi, vei primi o chitanță și/sau factură, în funcție de caz, la primirea coletului.

Dacă lipsește factura din colet sau din căsuța poștală electronică (email), poți solicita o copie care va fi livrată în format digital la adresa ta de email.

Dacă vrei să comanzi alt produs, sau te-ai răzgândit și nu mai vrei să primești comanda, o poți face fără probleme atâta timp cât schimbi produsul sau anulezi comanda înainte ca aceasta să fie preluată de către curier sau trimisă la poștă.

Echipa GreenBubble face tot posibilul să livreze corect produsele comandate și să le împacheteze cât mai bine pentru a nu se deteriora în timpul transportului.

Dacă totuși primești din greșeală un alt produs, sau produsul este deteriorat (curge, este spart, strivit…), te rugăm să ne trimiți câteva fotografii cu acesta imediat după ce ai primit coletul.

Dacă constați ca ai primit un colet deteriorat, te rugăm să-i faci o fotografie și să desfaci coletul în fața curierului pentru a verifica integritatea produselor primite. Dacă constați că produsele sunt deteriorate, refuză primirea coletului. Te rugăm să ne contactezi cât mai repede posibil pentru a putea remedia problema.

În oricare din cazuri, vom face tot posibilul să găsim o rezolvare amiabilă, iar dacă se constată că este vina noastră sau a curierului, îți vom înlocui produsele sau returna banii cât mai repede posibil, fără alte costuri suplimentare din partea ta.

Te rog să ne contactezi prin una din formele puse la dispoziție pe site-ul nostru, telefon, Whatsapp, Facebook, email, Formularul de Contact sau să folosești Formularul de Înlocuire/Returnare pus la dispoziție pe wesite-ul nostru.

INFORMATII DESPRE PLATĂ

Plata produselor comandate pe website-ul nostru se poate realiza in trei moduri:

Plată Ramburs

Plata produselor comandate se realizează atunci când primești coletul de la curier sau ridici coletul de la poștă. Dacă ai ales aceast mod de plată, poți plăti pentru produse cu numerar sau cu cardul la primirea/ridicarea coletului, dacă curierul sau poșta oferă această opțiune.

Plată Transfer Bancar

Plata produselor comandate se realizează prin transfer bancar înainte de livrarea produselor comandate. Dacă ai ales aceast mod de plată, după ce plasezi comanda primești de la noi detaliile pentru realizarea tranferului bancar. Imediat ce noi am primit confirmarea de la bancă, că a fost realizat transferul bancar (aprox. 1-2 zile, în funcție de bancă), vom livra coletul cu produsele comandate.

Plată cu Cardul pe Site

Pe site-ul GreenBubble acceptăm plăți cu cardurile MasterCard, Visa și Revolut. Dacă ai ales aceast mod de plată, la finalizarea comenzii vei fi redirecționat(ă) către platforma securizată de plată online a Băncii Transilvania.

Ai siguranță maximă – iPay BT folosește tehnologia 3D Secure, promovată de Organizațiile Internaționale de Carduri Visa și MasterCard pentru a minimiza riscul de fraude din comerțul pe Internet.

După introducerea detaliilor despre card si despre posesorul cardului, banca verifică dacă aceste date sunt corecte și există fonduri suficiente pentru plată. La verificarea cardului, în funcție de opțiunile de securitate ale cardului, se vor folosi și alte metode suplimentare de verificare securizată cum ar fi 3D Secure. Dacă plata a fost efectuată cu succes, website-ul nostru primește o confirmare de la bancă că totul este în regulă și că poate fi procesată comanda pentru a putea fi livrată.

Prin această metodă de plată, noi nu avem acces la informațiile confidențiale de securitate despre card tău. Noi primim de la bancă doar o înștiințare că plata a fost efectuată cu succes pentru a putea fi finalizată comanda.

Cum pot alege modul preferat de plată?

Adaugi produsele dorite în coș, introduci toate datele cerute în formularul de comandă, iar înainte de finalizarea comenzii alege opțiunea „plată ramburs”, „transfer bancar” sau „cu cardul”.

Dacă din anumite motive ai renunțat la comandă sau ai returnat unul sau mai multe produse și dorești returnarea banilor, aceștia vor fi returnați inapoi în contul sau pe cardul cu care a fost efectuată plata. În cazul în care plata a fost realizată cu numerar la primirea coletului, legislația în vigoare ne obligă să returnăm banii doar intr-un cont bancar. Din acest motiv, pentru ați putea returna banii, trebuie să ne trimiți un cont bancar unde putem trimite banii. Pentru mai multe detalii, te rugăm să folosești Formularul de Înlocuire/Returnare pus la dispoziție pe wesite-ul nostru .

Dacă nu ai găsit mai sus răspunsul la întrebarea ta, scrie-ne un mesaj folosind formularul din pagina de Contact sau apasă pe butonul de mai jos.

TRIMITE-NE UN MESAJ

Eroare: Nu am găsit formularul de contact.

INFORMAȚII DE CONTACT

0770 879 675

Ai întrebări? Trimiteți-ne un email și te vom contacta în curând.