Clientul GreenBubble are dreptul să renunţe la produsele cumpărate, fără a fi nevoit să justifice decizia de renunţare şi fără a suporta alte costuri decât cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând cu ziua în care a intrat în posesia produselor. Conform legislaţiei, renunţarea la cumpărare este aplicabilă doar pentru clienţii persoane fizice.

GreenBubble oferă o perioadă suplimentară de 16 zile pentru returnarea produselor achiziționate, față de perioada prevăzută legal, acumulându-se în total o perioada de 30 zile în care clientul poate renunța la produse.

La primirea coletului, clientul trebuie să verifice comanda și să notifice GreenBubble în cazul în care sunt constatate erori sau neconformități.

Produsele returnate din motive de calitate, vor fi evaluate de către GreenBubble. Dacă întradevăr se vor constata discrepanțe de calitate, se va efectua înlocuirea gratuită sau rambursarea valorii acestora.

GreenBubble înlocuiește numai produsele cumparate de pe site-ul greenbubble.ro care sunt neconforme cu specificațiile de pe acest site sau trimise eronat de GreenBubble. Produsele care se returnează trebuie să fie în aceeași condiție în care au fost livrate, în ambalajul original împreună cu documentele care le-au însoțit, ambalate corespunzător pentru a fi protejate pe durata transportului. Nu se returnează produsele folosite sau incomplete.

Pentru returnare, clientul trebuie să informeze GreenBubble înainte de expirarea celor 30 de zile, cu privire la decizia de a returna produsele, utilizând Formularul de Înlocuire/Returnare de mai jos. Datele lipsă din Formularul de Înlocuire/Returnare pot duce la anularea înlocuirii sau rambursării contravalorii produselor. Dacă Formularul de Înlocuire/Returnare nu poate fi completat electronic, datele cerute în acest formular pot fi transmise și telefonic.

Returnarea produselor va fi realizata prin aceeași metodă de transport prin care au fost livrate produsele către client, sau o altă metodă aleasă de comun acord. Nu se pot returna produsele care sunt deteriorate, au ambalaje desfacute, lipsește din produs și nu pot fi revândute.

Dacă clientul optează pentru returnare, GreenBubble va rambursa clientului contravaloarea produselor în cel mult 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la data când care au fost primite de către GreenBubble produsele returnate inclusiv costurile livrării, în cazul în care clientul returnează întreaga comandă, sau doar contravaloarea produselor returnate, în cazul în care clientul returnează doar o parte din comandă.

Contravaloarea produselor va fi rambursată clientului în contul din care a fost efectuată plata, dacă acesta a plătit cu cardul, sau prin virament bancar în contul indicat de client în formular/telefonic, dacă acesta a achitat produsele cu numerar.

Formular de Returnare/Înlocuire

Completează toate casuțele obligatorii de mai jos și oferă cât mai multe detalii despre motivul returnării sau înlocuirii produselor (ex. deteriorat în timpul transportului, lipsă produs, am primit alt produs, etc.). Informațiile primite de la tine ne ajută să îmbunătățim serviciile oferite.

    Dacă dorești returnarea/înlocuirea tuturor produselor de pe factură nu mai este necesar să enumeri produsele.

    Dacă ai achitat cu numerar produsele, avem nevoie de un cont bancar pentru rambursarea banilor. Dacă ai platit cu cardul, nu este necesară completarea contului.